خبر درج ارزش و قیمت روی تخم مرغ ها


دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور بیان داشت و گفت : از هفته آینده ، تخم مرغ ها با ارزش و قیمت درج شده وارد بازار مصرف می شود.

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور بیان داشت و گفت : از هفته آینده ، تخم مرغ ها با ارزش و قیمت درج شده وارد بازار مصرف می شود.


 سید فرزاد طلاکش  افزود : از هفته آینده همه تولید کنندگان تخم مرغ های 60 گرمی ، صرفا با درج ارزش و قیمت بر روی آن می توانند تولید خود را روانه بازار کنند.
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور اضافه کرد : هماهنگی های لازم با بخش های مختلف از جمله دستگاههای دولتی صورت گرفته و از هفته آینده ، تخم مرغ های تولیدی به مرور که وارد بازار می شود، دارای برچسب ارزش و قیمت خواهد بود
که گامی در جهت ثبات ارزش و قیمت تخم مرغ است.
وی گفت: ارزش و قیمت تخم مرغ در طول سال دچار نوسان ارزش و قیمت بسیاری می شود که موجب بی اعتمادی مصرف کنندگان به بازار تخم مرغ و در نتیجه واکنش دست اندرکاران کشور در مقابل گران فروشی تخم مرغ هم می شود.
البته این موضوع برای تولیدکنندگان هم مسائل حاشیه ای بسیاری ایجاد می کند و تصمیم گرفته شد با ثبت ارزش و قیمت بر روی تخم مرغ ، از بروز این مسائل و مشکلات جلوگیری کنیم.
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور افرود : تولید کنندگان سهمی در نوسان ارزش و قیمت تخم مرغ ندارند و حتی این نوسان ها در بسیاری از اوقات موجب زیان شدید این تولید کنندگان می شود.

طلاکش تصریح کرد : کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران راه برون رفت از این چالش را ارزش و قیمت گذاری روی هر تخم مرغ در سطح مصرف کننده می داند.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور، فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در حال برگزاری است و بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی کالاها ، صنایع ، خدمات و تولیدات خود را ارائه کرده اند.
در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور، فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته ، شرکت ها و نمایندگانی از آلمان،چین ،ترکیه، فرانسه، بلژیک ،مالزی ،سوئیس،اتریش، کره جنوبی و ایتالیا حضور دارند.
علاقه مندان می توانند تا فردا ( اول آذر ) هر روز از ساعت 9 تا 16 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بازدید کنند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 1 آذر 1392